Woensdag 24 februari 2016
Vandaag was het eindelijk zo ver. De schoolopening zou plaats gaan vinden. Vanmorgen zijn zo’n beetje alle werkzaamheden door Wim en Jan G. met hun kompanen afgerond. De toiletgebouwen zijn meteen door hen ingezeten en ingewijd. Tijdens hun werk in los Altos, hebben Mieke en Ria in Masaya de ballonnentros opgeblazen en aan elkaar gebonden. […]



