Vrijdag 19 februari 2016
Goedemorgen, Vandaag zijn we weer in 2 groepen uiteen gegaan. 1 grote groep naar los Altos en de vaste groep naar Managua. In los Altos is het metselen bijna gereed. Henk heeft heel de middag met de bouw meegeholpen. Naast de bouwwerkzaamheden is er aan de lokale bevolking gedacht. Zo is er kleding en een bal […]



