Zondag
Goedemorgen allemaal, Hierbij weer een bericht van ons. Vanmorgen zijn we naar de kerk in Managua geweest. Norlan preekte uit Fillipensen 2: 1-8 over de manier van dienen, dat Jezus de laatste plaats heeft ingenomen en of wij dat ook willen. Verder voerden de jeugd uit de kerk verschillende drama’s op. Het was fijn om […]



