dag 12 het eind is in zicht !!
hallo volgers vandaag hebben we onze laatste zaterdag in nicaragua gehad .het was en hele mooie dag. vanochtend om 8 uur ging de wekker tenminste de wekker tom was de wekker . en dit was aan de andere kant van de wijk te horen , voor sommige was dit minder lekker wakker worden […]



