Eén reactie op “20190220_101804

  1. Goeie morgen allemaal
    Wat mooi dat de klussen daar goed afgerond zijn!!
    Super hoor!!!
    Ja en Jan dH wel bijzonder telkens dat afscheid nemen……..weer een brok in je keel zo te zien op de foto.
    Op de foto zie ik ook de mensen van daar met lange broeken of een shirt met lange mouwen.en jullie maar zeggen dat het daar zo warm is !!!!ha ha
    Als je er langer blijft went de warmte vanzelf.
    Voor vandaag ,zet hem op ,veel suc6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Veel liefs en een dikke kroel Bets.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.