Mooi,ja mensen, we hebben een God van wonderen! Dat wisten we al, maar dat wordt nu weer bevestigd. Fijn dat jullie het zo goed hebben met elkaar, houwe zo! Allemaal hartelijke gr van oma Vink. Beantwoorden
Mooi,ja mensen, we hebben een God van wonderen! Dat wisten we al, maar dat wordt nu weer bevestigd. Fijn dat jullie het zo goed hebben met elkaar, houwe zo! Allemaal hartelijke gr van oma Vink.