Goeie morgen allemaal,
Super wat een resultaat !!!!!echt heel mooi,Ja Ja Jan van mij en Jan van mijn Zussie ,Kees de M en Bram ik ben natuurlijk heel trots op jullie werk!!!
Maar ook alle andere werkers toppy hoor!!!
Ja en Natuurlijk Janine en Lois ,dat het zo snel gaat komt ook door jullie goede zorgen en de kookkunsten van Clara!!
Fijn hoor en Jan van mij ,toen dat werk klaar was gisteren ging je zeker met die boodschappen wagen vol met gereedschap alles opruimen.Goed bezig.
Geniet vandaag van alle leuke dingen!
Liefs Bets.
Goeie morgen allemaal,
Super wat een resultaat !!!!!echt heel mooi,Ja Ja Jan van mij en Jan van mijn Zussie ,Kees de M en Bram ik ben natuurlijk heel trots op jullie werk!!!
Maar ook alle andere werkers toppy hoor!!!
Ja en Natuurlijk Janine en Lois ,dat het zo snel gaat komt ook door jullie goede zorgen en de kookkunsten van Clara!!
Fijn hoor en Jan van mij ,toen dat werk klaar was gisteren ging je zeker met die boodschappen wagen vol met gereedschap alles opruimen.Goed bezig.
Geniet vandaag van alle leuke dingen!
Liefs Bets.