goede morgen allemaal
Super zeg zo mooi als alle bouwwerken er uit zien.
Ja en Jan van mij en Jan van mijn Zussie en Kees de M en Bram dat ziet er prachtig uit!!!
maar ook alle andere ; jullie werken heel snel.
Maar dat komt natuurlijk door de goede zorgen van Janine en Lois en de kookkunst van Clara!!!!!!!!!!!!
Wat een lief joggie is die kleine Adriaan! Geniet vandaag van alle leuke dingen.
Liefs Bets.
goede morgen allemaal
Super zeg zo mooi als alle bouwwerken er uit zien.
Ja en Jan van mij en Jan van mijn Zussie en Kees de M en Bram dat ziet er prachtig uit!!!
maar ook alle andere ; jullie werken heel snel.
Maar dat komt natuurlijk door de goede zorgen van Janine en Lois en de kookkunst van Clara!!!!!!!!!!!!
Wat een lief joggie is die kleine Adriaan! Geniet vandaag van alle leuke dingen.
Liefs Bets.