Nou het is kort maar krachtig…mooie foto’s. Lekker korte broek en shirt. Hier koud en nat.
Geniet er dus maar lekker van.
Fijn dat het werk zo goed gaat en jullie al een aardig begin hebben, weten jullie weer waar jullie heel het jaar acties voor voeren
Wast een app feesie? Ik ben blij dat Clara weer klaar staat voor jullie.
Vanuit Bab city veel liefs en natuurlijk een dubbele liefs voor Jan van mij.
enne dames laat die haan maar lopen die zo oud want ik hoor er elk jaar over.
Vast een ouwe taaie 🙂
Hoi hoi,
Nou het is kort maar krachtig…mooie foto’s. Lekker korte broek en shirt. Hier koud en nat.
Geniet er dus maar lekker van.
Fijn dat het werk zo goed gaat en jullie al een aardig begin hebben, weten jullie weer waar jullie heel het jaar acties voor voeren
Wast een app feesie? Ik ben blij dat Clara weer klaar staat voor jullie.
Vanuit Bab city veel liefs en natuurlijk een dubbele liefs voor Jan van mij.
enne dames laat die haan maar lopen die zo oud want ik hoor er elk jaar over.
Vast een ouwe taaie 🙂
Ik heb iets gemist denk ik, welke Jan is er jarig geweest?
Alsnog van harte hè.
Truus