Dag 4
Hallo beste volgers Vanmorg zijn patrick , dirrian , lars ,en rick naar tipitapa gegaan om woning 3 te gaan platen. Deze is zo goed als helemaal geplaat , en ziet er keurig uit. Ook jan , tom ,en aad zijn lekker bezig geweest en hebben in masaya een fundering van de verbreding van de […]



