zondag
Goedemorgen bloglezers, Vanmorgen zijn we naar de kerk in Masaya geweest. Tien uur begon de kerk, maar om half 11 waren de meeste mensen gearriveerd en kon de dienst beginnen. Henk preekte uit psalm 103. Het ging over de wet die gegeven is voor het leven en de verlossing is gekomen door Jezus, maar wij […]



